Pristatymo ir grąžinimo taisyklės
PRISTATYMAS Į NAMUS ARBA Į PAŠTOMATĄ (VENIPAK) |
PRISTATYMO KAINA – Perkant 2 ar daugiau prekių – PRISTATYMAS NEMOKAMAS; |
PRISTATYMO LAIKAS – Prie kiekvienos prekės yra nurodomas preliminarus jos pristatymo laikas; |
PRISTATOMOS PREKĖS – Į namus arba paštomatą pristatomos visos prekės esančios internetinės parduotuvės asortimente. |
APMOKĖJIMAS Kainos ir mokėjimo būdai 1. Produktų kainos nurodytos su PVM ir be pristatymo mokesčio, kuris bus priskaičiuotas prie bendros užsakymo sumos. Kainos nurodytos eurais. 2. Kainos gali būti keičiamos bet kuriuo metu, tačiau tai neįtakos užsakymų, kuriuos mes priėmėme vykdymui. 3. Užsakymas apmokamas pilnai, įskaitant pristatymo ir aptarnavimo mokesčius. Papildomų mokesčių nėra. 4. Šiame tinklapyje dedamos visos pastangos, siekiant užtikrinti saugų pirkimą internetu. 5. El. mokėjimai (el. mokėjimas per banką). Saugus apmokėjimas naudojantis internetine bankininkyste. Būsite nukreipti tiesiai į savo internetinį banką, kur galėsite prisijungti įprastu būdu ir atlikti mokėjimą. 6. Mokėjimas kreditine kortele: Mokėti galima šiomis kortelėmis: „Mastercard“ ir „Visa“ – tiek kreditinėmis, tiek debetinėmis kortelėmis |
Užsakymo pateikimo taisyklės ir sąlygos
1. Pateikdami užsakymą internetu, jūs patvirtinate, kad:
- Turite teisę sudaryti dvišales sutartis
- Esate sulaukę 18 metų
- Asmeninė informacija, kurią pateikėte registruodamiesi kaip klientas, yra teisinga, tiksli, aktuali ir išsami.
- Suprantate, kad yra draudžiama naudoti kitų asmenų duomenis arba naudotis kitų asmenų prisijungimo prie svetainės duomenimis.
2. Pateikus užsakymą jūsų el. pašto adresas bus automatiškai įtrauktas į mūsų naujienlaiškių siuntimo sąrašą. Bet kuriuo metu galite atsisakyti naujienlaiškių paspausdami „Atsisakyti“ mygtuką bet kurio naujienlaiškio apačioje. Pakeitimai atliekami per 7 dienas. Naujienlaiškių atsisakymas galios iki tol, kol nepakeisite šio nustatymo savo Naujienlaiškių siuntimo paskyroje.
3. Jūsų užsakymas mums – tai jūsų pasiūlymas pirkti prekes pagal tas pardavimo sąlygas, kurios yra taikomos.
4. Užsakymas gali būti nepriimamas dėl šių priežasčių:
- Užsakyto produkto nėra sandėlyje.
- Mokėjimo operacijos neįmanoma autorizuoti.
- Kainos ar produkto aprašo neatitikimas.
PREKIŲ, ĮSIGYTŲ INTERNETINĖJE PARDUOTUVĖJE, GRĄŽINIMAS |
PREKĖS, KURIAS GALIMA GRĄŽINTI: Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis prekių įsigijimo metu galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais ir šiomis Taisyklėmis. |
PREKĖS, KURIŲ NEGALIMA GRĄŽINTI: – kokybiškos maisto prekės ir maisto papildai; |
GRĄŽINIMO LAIKOTARPIS: – Pirkėjas per 14 dienų nuo įsigyjimo prekes gali grąžinti. Terminas pradedamas skaičiuoti nuo sekančios dienos po prekės įsigijimo. |
KITA SU GRĄŽINIMU SUSIJUSI INFORMACIJA: – grąžinant ar keičiant kokybiškas prekes Pirkėjas privalo pateikti pirkimo įrodymą (čekį) arba bankinį išrašą; Jeigu prekė yra sugadinta, nepilnos komplektacijos, netvarkinga, nėra tinkamai supakuota ar yra panaudota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės ir negrąžinti Pirkėjui už prekę sumokėtų pinigų. |